Sabtu, 13 Mac 2010

PERSINGGAHAN NESRAC DI SERI MANJUNG

WALAUPUN 2 JAM TETAPI BERMAKNA,,????

Pada 13 Mac 2010 hari sabtu,,Seri manjung di kunjungi oleh rakan2 dari NESRAC,,rakan2 N9,,Walaupun kedatangan nya hanya satu persinggahan selama 2 jam sahaja,,,tetapi cukup bermakna kepada kami rakan2 Seri Manjung,,,terutamanya Tok Penghulu 9W2TGA,,,abg roslee..Teratak abg roslee menjadi penyambut tetamu,,,disitu la sempat ber EyeBall selama 2 jam sahaja,,,???/gambar yang sempat di ambil


am,Dok tunggu Konvoi NESRAC,,Baru lepas kena nasi tomato 2 pinggang


tambah lauk tu abang...jangan malu-malu,,lauk tu semua untuk abang



Ahli2 konvoi termasuk harmonic dan xyl

Jamu jamu juadah yang disediakan rumah tok penghulu manjung

kena ambil lauk banyak kerana jauh lagi perjalanan ku,,???

lepas makan, mini eyeball,,di sidang kan oleh tok penghulu NESRAC dan tok penghulu MANJUNG

P/s : dari rakan manjung,,,kunjungan anda kami hargai,,maaf di pohon jika layanan yang diberi tidak bersetentangan dengannya,,harap2 datang lagi,,kami disini sentiasa membuka pintu untuk rakan2 HAM dari luar bertandang,,jumpa dan jumpa lagi 73



lepas mini eyeball ni konvoi pun bergerak ke destinasi seterusnya ke taiping,,,2 biji calopy dari manjung eskot la konon untuk mengawal lalulintas tapi tak terkawal,,ni yang sempat aku rakam,,tengok sampai habis..???tapi tangkap guna hp jer gambar kurang memuaskan,,


video

1 ulasan:

  1. Boleh ke kita sekat lalulintas? tanpa ada Anggota traffic? Just nak tahu.

    BalasPadam

AA 9M4GSM

AA 9M4GSM
klik pada gambar untuk info terperinci

AA 9W2KSL

AA 9W2KSL

9M4GSM ( Gateway echolink SERI MANJUNG PERAK ) beroperasi di frekuensi 144.8650Mhz

9M4GSM ( Gateway echolink SERI MANJUNG PERAK ) beroperasi di frekuensi 144.8650Mhz
klik pada gambar

Echolink linking

Echolink linking
gateway link